Pagina's

zaterdag 25 juli 2015

The wonders and shopping


Het weer: regen en zon
Aantal foto’s: 168
Totaal aantal foto’s: 651



@Mariska, Yvonne en Marleen: Ik had twee koffers in twee verschillende koffers meegenomen dus ik kan nog wel even vooruit wat betreft de vulling. Maar ach, ik ben ook niet te beroerd om nog een koffer te kopen hoor, als dit nodig mocht zijn J
@Rick: Het pooldeck ziet er strak uit hoor.
@Esther: Dat is vandaag helemaal goed gekomen hoor, vandaag was ik de grote winnaar
@Claudia, Heleen(Shamugirl) en Janette: Super zijn de t-shirts he?! Ik ben heel benieuwd hoe ze Pip staan.
@Nicole: Heb ook al contact gehad met mijn vriendin hoor. Het gaat heel goed met Little miss Pip. Ze heeft het prima naar haar zin. Heel fijn om te weten. Maar dat ze in onze gedachte is, is een ding wat zeker is.
heerlijk aan het slapen op de bank bij Marga
Ook vandaag stond er nog geen park op de agenda. Ik had thuis nog even gekeken naar de drukte dagen van een park en ook al weet ik dat het hoe dan ook druk zal zijn. Ik probeer er toch wel een beetje rekening mee te houden. Alle kleine beetjes helpen zullen we maar denken.
Dus vandaag ook een shop dagje voor mam en mij en de mannen gingen met de meiden weer de wonders bekijken en doen bij Wonderworks.

Dit hield in dat we ´s ochtends geen haast hoefde te maken. Maar toch zat ik al om 6:00 aan de eettafel in de keuken om te foto´s te uploaden bij de andere twee dagen. We liepen een beetje tegen internet problemen aan de afgelopen dagen. Problemen die nu gelukkig opgelost zijn omdat Kenneth niet van opgeven weet en zich altijd vastbijt in het oplossen van een computer/internet probleem. Dit werkt negen van de tien keer heel goed moet ik zeggen en gisteravond had hij ook het probleem opgelost. Toen was ik er ondertussen wel klaar mee en had geen fut meer om ook nog met die foto´s in de weer te zijn. Ondanks dat ik toch  wel redelijk goed heb geslapen, maar een keer wakker, was ik wel al om 6:00 uur wakker en mijn eerste idee was om gelijk te kijken wie er allemaal gereageerd had. Toen ik mijn blog weer zag zonder de foto´s ben ik er maar gelijk uit gegaan om het  te regelen. Het leest voor iedereen een stuk leuker als je er ook een plaatje bij kan maken.
Toen de rest van de familie uit bed kwamen zat ik lekker in mijn hoekje met de foto´s te stoeien en nu ging het al een stuk beter. Ook gelijk alle reactie´s tot nu gelezen en die waren weer super leuk. En ook zo veel! Iedereen bedankt daarvoor. Nadat de foto´s geregeld waren gingen we weer lekker ontbijten. Dat verzorgt Corrie altijd met heel veel liefde voor ons en het smaakte weer prima. Na het eten ging iedereen even lekker zijn eigen gang. Op internet lazen we over het slechte weer in Nederland. Wat was het daar verschrikkelijk zeg! Bij ons scheen lekker de zon buiten (toen nog wel).

Om 11 uur gaan we ons klaar maken om weg te gaan. Het plan is dat mam en ik worden afgezet bij de Florida Mall en de mannen en meiden gaan dan door. Net voordat we de auto instappen begint het te spetteren en voordat we Sandy Ridge afrijden komt het echt met bakken uit de hemel. 

De wissers houden het met moeite bij. Dat is dan lekker! Het is dan wel niet zo erg als Nederland maar ook zo hebben wij het hier nog nooit meegemaakt.


Nu al hebben we meer regen gehad dan in onze vorige drie vakantie bij elkaar!! We weten dat we nu in het regenseizoen zijn en dat we wel een regenbui elke dag kunnen verwachten. Maar deze buien zijn wel heel pittig en lang. Gelukkig wordt het wel droog wanneer we bijna bij de Florida Mall zijn (dit duurde wel een uur door file´s wegens weg-werkzaamheden). De lucht trekt weer open en wordt weer mooi blauw met witte wolkjes.

Mam en ik springen snel uit de auto. Lang leven de vrijheid!!!! Doei mannen, veel plezier en we zien elkaar wel weer tegen etenstijd. Hup, hup, hup Corrie doorlopen!!!!


We komen binnen bij de M&M store. Daar beginnen we altijd. Mam en ik willen vandaag ons eens lekker laten verwennen met een Mani en een Pedi dus we  lopen die richting uit. Onderweg worden we weer afgeleid door allerlei leuks en denken we niet meer aan ons einddoel (van wie zouden mijn kinderen dat toch hebben????) Bij Banana Republik hebben ze 60% korting op de laagste prijs. Laten we daar eens gaan kijken. Wat een leuke kleren hebben ze daar zeg! 

Ik ben zo leuk geslaagd. Heerlijk een paar outfitjes bij elkaar en nog wat losse shirts. Echt leuk. En die 60% korting op ieder artikel maakte het nog leuker! Het komt nu neer op 15 euro per kledingstuk. Dat kan je toch niet laten lopen?! Ook mam heeft zich goed kunnen verwennen? Die heeft ook een aantal shirts en een mooie rok voor zichzelf kunnen scoren. Blij (nog net niet huppelend, het was moeilijk maar we hielden ons in bedwang) liepen we weer naar buiten. Verschillende winkels zijn we nog even naar binnen geweest maar daar kwamen we weer onverrichte zaken naar buiten. De eerste klap was blijkbaar een daalder waard! 

Corrie heeft alleen nog wel een ornament voor haar kerstboom kunnen scoren. Een lieve Tiana op spitzen. Je snapt wel dat er drie paar ogen heel hebberig er naar hebben staan staren.


Toen kwamen we aan bij Signature Nails&Spa. We konden gelijk gaan zitten. Corrie wilde alleen maar een manicure en ik ging voor de hele rattaplan.Voor de allereerste keer zal ik iemand aan mijn voeten en handen laten zitten. Ik hield daar helemaal niet van (je leest het goed, verleden tijd). Op sommige momenten moest ik wel heel erg op mijn kiezen bijten want ik kan er eigenlijk helemaal niet tegen als iemand aan mijn voeten zit. Maar wat is het een geweldig zeg! Look at my toes!!!



Helemaal mooi. Daarna waren mijn vingernagels aan de beurt. Voor allebei koos ik de French Manicure en ik moet zeggen dat ik heel blij ben met het resultaat.

Corrie ging gewoon weer voor een gezellig kleurtje. Ook die is dik tevreden. Bijzonder was wel de parafine behandeling aan het eind voor je handen. Je moet ze er helemaal indopen en dat een aantal keer. Dan komt er een laagje over je hele hand (alsof die helemaal onder kaarsvet zit) maar dat is heel makkelijk eraf te stropen. Je handen zijn daarna super zacht. Heerlijk.




Toen liep het tegen 16:00 uur en kregen we een SMS van Kenneth dat ze eraan kwamen. We spraken af om elkaar te ontmoeten bij de M&M store dus we liepen weer die richting uit. Ongeveer gelijk kwamen we daar aan. Solange en Yentle hadden nog even een gesprek met de blauw M&M en toen gingen we er weer vandoor. Wat kwam daar weer een dreigende lucht aan.

De mannen en kinderen hebben het ook prima naar hun zin gehad. Het was wel heel druk. Veel drukker dan de vorige keer. Ze moesten nu voor de ingang in de rij staan en ook voor verschillende "attracties". Maar dat heeft de pret niet gedrukt. Van alles hebben ze weer gedaan en beleefd. De foto´s spreken voor zich.













Het plan was om vandaag bij Chili´s te eten. We gingen lekker dichtbij huis, bij Champions Gate

Dat hadden we nog nooit gedaan. Wat is het daar lekker zeg! Heerlijk hebben we gegeten. 




We hadden Richard als onze host 


en mijn moeder en ik zouden het helemaal NIET vervelend vinden als hij ons iedere avond in slaap komt zingen. Ik weet helemaal niet of hij goed kan zingen maar dat maakt me eerlijk gezegd helemaal niet uit. Wat heeft hij een lekkere STEM zeg. Voor zijn uiterlijk hoeft het voor mij niet persé (al was hij zeker niet lelijk) maar die stem!!!!! Al zou hij het telefoonboek van Rotterdam aan me voorlezen dan zou ik van A tot Z aan zijn lippen hangen. Eerlijk!!! Yentle heeft zelfs gevraagd of ze een stukje van hem mocht filmen voor haar vlog wat hij helemaal geweldig vond en deed daar extra goed zijn best voor. Wat een leuke vent.



Over Yentle´s vlog gesproken. Yentle is bezig een vlog te maken over deze vakantie en ik ben super trots op haar. Ze steekt er heel veel tijd in en probeert het zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Het was door de internet problemen voor haar helemaal niet mogelijk om ze op haar YouTube kanaal te plaatsen dus ze loopt nu twee dagen achter met haar verhaal. Maar ze zijn zeker heel leuk om te bekijken. Dus als ze nu een filmpje af heeft zal ik hem bij deze blog plaatsen. Hier is haar vlog van dag 1. 




 Je kan al haar filmpjes terug vinden op haar eigen Youtube kanaal. Hier is de link:






17 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig dagje hebben jullie gehad en wat zijn jullie nagels prachtig! Shoppen is hier echt geen straf :). Groetjes vanuit Windermere!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga maar vast op zoek naar die extra, extra koffer, wat ben jij goed geslaagd, lekker hoor. Ook wij hebben het qua weer (ook al zijn wij al 2 x eerder in deze periode geweest) nog nooit zo regenachtig mee gemaakt, maar ondanks dat vermaken wij ons toch prima, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker 'dames dagje" voetjes en handen laten verwennen en ook nog " shop til you drop" lijkt mij ook heerlijk hoor!
    Chili's is zeker een goed restaurantje, de fajita's zijn daar heerlijk! Wij komen in onze vakantie daar regelmatig en het is ook lekker dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke verwennerij heh zo'n mani/pedi. Gezellig om dit zo met je moeder te kunnen doen. En leuk dat jullie ook fan geworden zijn van Chili's (nou ja het personeel dan, hihi). Dat dessert is inderdaad overheerlijk. Mooi filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekkere verwendag en leuk geslaagd met shoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Yentle,
    Wat een heerlijk vlog heb je gemaakt, ik ben trots op je, ziet er echt leuk uit!!
    En jullie hebben ook weer heerlijk genoten bij Wonderworks zo te zien, wij blijven het daar ook altijd erg leuk vinden.
    Veel plezier de komende dagen en ik kijk uit naar je volgende vlog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. P.S. Jacq, mooie foto van jou en je mams, echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja....ook nog gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van vandaag 😂😂😂😂💋

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superdag lees ik..mooi dat een ieder zich kan uitleven en de dingen doen die ze graag wilken doen. Het plezier straalt er van af..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik lees op veel blogs dat het weer niet zo best is.
    Maar dat betekend wel shoppen!!!!!
    En Oo wat hebben jullie je best gaan vandaag.
    En ik moesten eerst ook niets van hebben dat ze aan mijn voeten zaten.
    Maar na vorig jaar m'n eerste behandeling ben ik om.
    Ga nu zelfs in Nederland :) zo lekker.
    Ziet er weer mooi uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's zeg! Vooral die van jou en je moeder. Leuke dag hoor en de nageltjes zagen er heel mooi uit. ik ben een paar weken geleden ook voor het eerst naar de pedicure geweest en ik vond het ook heerlijk. Fijne dag nog en happy birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker hoor zi'n echte vrouwen dag. Ongestoort shoppen en nog slagen ook. Wat een verschil in weee. Zo ver zitten we niet van elkaar vandaan. Veel plezier verdee. En die parken, die lipen niet weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yentle leuke vlog. Ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk even shoppen met je moeder. laura en ik gaan ieder jaar naar de nailsalon en ook ik kies altijd voor Vrech....ziet er zo mooi en verzorg uit. Maar eerlijk......dat gefriemel aan mijn voeten is soms ongemakkelijk....ik ben erg kietelig hahahaha. En wat is dat toch met dat vloggen tegenwoordig, hier loopt er ook eentje rond die wil gaan vloggen. Alleen heeft ze niet in de gaten hoeveel tijd dat kost dus ik ben bang dat het na een vlog of 2 wel klaar is hahahah. Gek weer dit jaar.......laten we hopen dat het snel over is, wij komen er over een week aan en regen heb ik hier nu wel gemoeg :(.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yentle, je vlog wordt hier echt gevolgd, wat ontzettend leuk doe je dat en je nieuwe hoed staat je ook fabulous💁🏼
    Wat een heerlijke meidendag zo samen met mams met al dat getut aan je lijf en i love the slippers you wearing!!!
    Mannen, gaan jullie ook nog wat stoers doen daar?!
    We genieten met jullie mee ook al is het hier nog steeds 💦☔️💨🌊weer,

    Dikke kussen van ons,

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier een snelle groet uit Namibie. Het internet/wifi bereik is bar slecht hier. Is wel lekker voor ons zo zonder nieuws, maar ja als je een blog bijhoudt dan wordt het wel lastig. Gelukkig voor jou beter Jacqueline. Ik ga zodra ik kan alles weer lezen. Voor nu, geniet!!!!!!!! liefs en groetjes uit het verre afrika.
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je met je moeder een vrouwendagen had!
    Jullie nagels zien er mooi uit.
    Echt leuk dat yentle vlogt, wij kijken mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat. Reacties van jou maakt het in de avond leuk om door te gaan.