Pagina's

maandag 27 juli 2015

Niet in het water gevallen!


Het weer: voornamelijk droog met twee flinke regen/hoosbuien
Aantal foto’s: 143
Totaal aantal foto’s: 1043



Vandaag hadden we geen park op de planning staan. Het streven is altijd om om-de-dag een park te doen dus vandaag hadden we weer andere plannen. En dit keer hadden we drie verschillende plannen. Kenneth is met de meiden naar een waterpark gegaan. Bert had daar geen zin in en wilde liever een dagje relaxen thuis. Corrie en ik zijn weer lekker gaan shoppen bij Lake Buena Vista Factory Stores. Dat vinden wij een heel fijne outlet mall. Alle merken waar wij wel wat mee hebben zitten daar en we hebben ons dus ook weer prima kunnen vermaken. De creditcard heeft gerinkeld, KaaTjing!! We zijn bij Timberland, Levi, OshGosh, Gap, VF, Justice, Old Navy, Tommy Hillfiger, G for Guess en Nike geweest. 

                      

In elke zaak hebben we wel iets leuks kunnen scoren. Vooral veel broeken want die waren echt wel nodig. Mam was op zoek naar een lekker zittende spijkerbroek en ik was vooral op zoek naar broeken die me passen. Het afgelopen jaar ben ik wat afgevallen waardoor de broeken die ik had me te groot zijn geworden. Die heb ik dus nu vervangen met leuke nieuwe broeken. Twee spijkerbroeken van Levi, Twee stretch jeans broeken van Lee, Kaki van GAP. Ik had ook twee broeken gekocht bij de Banana Republik dus wat broeken betreft is het nu wel goed. Mam heeft ook wat meer broeken gekocht dan dat ze van plan was maar is er helemaal happy mee. Natuurlijk zijn de meiden niet vergeten en ook de mannen vielen in de prijzen. Daar is vooral bij Tommy Hillfiger en Timberland goed geslaagd. De kofferbak lag vol met tasjes.


Kenneth was met de meiden naar waterpark Typhoon Lagoon. Daar hebben ze het geweldig naar hun zin gehad. Dikke pret, de foto´s spreken voor zichzelf.





Ze hebben (volgens hun zeggen) nog niet de helft van het park kunnen doen maar we hadden afgesproken dat ze om 3 uur het waterpark uit zouden gaan om Bert op te gaan halen. Ze hebben heel mooi weer gehad maar twee flinke regenbuien.






Die zagen wij ook toen we in de Gap store waren en we waren blij dat we niet buiten stonden toen die begon. Volgens Yentle stond zij in het zwembad en kon eigenlijk geen had voor ogen zien. Ze moest echt haar ogen een beetje met haar handen afschermen. Gelukkig duurde deze buien niet heel lang dus echt veel hinder heeft niemand er van ondervonden. Kenneth en de kids konden toch niet natter worden dan dat ze al waren en mam en ik waren in en winkel en de regen was al opgehouden voordat we klaar waren met betalen. De meiden zouden nog heel graag terug willen gaan omdat ze nog niet alles van het waterpark hadden gedaan maar dat gaat helaas niet. We willen het andere park ook nog gaan bekijken en ook nog gezellig mini golven. Bij onze parktickets hadden we voor deze optie gekozen dat we ook naar de waterparken en golfbanen kunnen maar dat kan dezelfde hoeveelheid als dat je dagen hebt gekocht voor de parken. Dat zijn er dus vier.




Kenneth was op tijd bij Bert. Die heeft het thuis heerlijk naar zijn zin gehad. Even niemand om zich heen, tijd voor een (digitaal)krantje en wat televisie kijken. Precies wat de man nodig had om even bij te tanken.  Samen met de meiden zijn ze naar Corrie en mij gekomen om daar dan nog even met zijn allen een aantal winkels af te lopen. 


Ze waren rond vier uur bij ons. Na nog even wat winkels te zijn binnengegaan en nog het nodige gekocht te hebben gingen we weer lekker eten bij Chili´s. Dat was van de week toch zo goed bevallen dat de meerderheid daar toch weer trek in had. Dit keer was het ook weer heel lekker. Deze Chili´s is heel fijn want die zit niet al te ver van onze villa af.




Na het eten nog even gauw langs de Publix voor brood en broodbeleg voor morgenochtend en toen gauw naar huis. De meiden waren wel heel nieuwsgierig wat oma en ik allemaal gekocht hadden. Nou dat viel ze helemaal niet tegen. Solange en Mea waren dolblij en ik had zowaar alles goed gedaan voor Yentle. Voor haar durf ik tegenwoordig niets meer mee te nemen want wij verschillen zoveel van smaak. De kledingstukken die ik haar zo leuk vind staan worden bijna allemaal afgekeurd. Gelukkig vind ik haar smaak nog wel leuk en kan ik me er wel in vinden dat ze zo buiten loopt maar mijn keus van stijl is het toch net niet. Maar het is wel heel leuk om te zien dat ze zich zo aan het ontdekken is. Wat haar stijl is en wat zij prettig vindt om te dragen.

Wat betreft haar telefoon. Daar gaan we morgen en overmorgen nog achteraan. Morgen langs de TTC van Disney om daar te vragen of hij daar alsnog terecht is gekomen Contact met onze verzekeringsman heeft ons vandaag opgeleverd dat we aangifte moeten gaan doen bij de politie. Dat zal weer een klusje gaan worden. Al is het alleen al het vinden van het politiebureau waar we dan ook echt aangifte kunnen gaan doen. Mocht hij dan morgen niet bij TTC zijn dan zullen we overmorgen het gaan aangeven bij de politie.
Morgen gaan we eerst naar Animal Kingdom. Vingers gekruist dat het zonnetje weer zal schijnen. Bij Animal Kingdom hebben ze dieren zat. Daar zitten ze echt niet op een paar verzopen katten te wachten hahahaha.

Gelukkig heeft Yentle nog steeds wel zin om te vloggen dus bij deze deel 3 - Wonderworks


 En voor wie haar wil volgen op YouTube, hier heb je nogmaals een link naar haar kanaal. Als je je erop abonneert krijg je elke keer een melding als zij er iets nieuws op plaatst.





















11 opmerkingen:

  1. Hi, ik liep achter, maar ben weer bijgelezen, wat zielig voor Yentl en hopelijk wordt ie nog gevonden. Heerlijke shop dag, my kind of day! Have fun, hopelijk met goed weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien weer een geslaagde dag voor iedereen.De waterratten hebben het leuk gehad en de lege koffertjes zijn alweer aardig gevuld denk ik. Veel plezier voor straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker shopdagje dames!! Goed geslaagd allemaal en voor de kids was het goed.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik liep ook 1 achter. Maar wat vervelend van die telefoon. Ik hoop dat ie weer komt. Echt. Wat heerijk om die meiden te zien genieten. En jullie zijn wel uber shoppers zeg. Wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker dagje, shoppen, waterpark "life is good"!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Give me more of the voice of Richard Moore, mijn hemel wat heeft die man een mooie stem!!!
    De regen valt hier ook nog regelmatig uit de lucht maar bij jullie ook zo te zien! Gelukkig is er genoeg binnen te doenπŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰, shop till you drop!!!

    Dikke kus van ons 4😘😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke dag. Waterpret, shoppen, het rijk voor jezelf hebben en heerlijk eten. Als toetje de shopresultaten bekijken. Doe mij ook maar een zelfde dag. Heerlijk. Veel plezier. Xx Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is het lekkere van Florida, zelfs met slecht weer is er nog van alles te doen. Voor wat betreft de aangifte : ik ben ooit eens op het politiebureau van Downtown Kissimmee geweest voor aangifte van het bekrassen van mn huurauto terwijl ie op de oprit van de villa stond. Was een heel apart gebeuren daar in ieder geval, leek wel een soort van self-services....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo heerlijk geshopt en goed geslaagd.
    En de rest heeft zijn eigen ondertussen ook goed vermaakt.
    Weer een top dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie oplossing om zo op te splitsen en ieder een topdag te bezorgen en ook met shoppen goed gescoord, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje achterlaat. Reacties van jou maakt het in de avond leuk om door te gaan.